Handphone free

Bertuah betullah aku...2 minggu lepas, aku menerima panggilan dari Standard Chartered. Aku telah didaftarkan untuk satu peraduan...so dia pun tanya ler aku satu soalan...di manakah olimpik akan di adakan pada tahun 2008? Ler senang je...Beijinglah...tup..tup..Tahniah anda memenangi sebuah hanphone samsung model SGH....entah tak ingat..dia pun bacakan alamat rumah aku , so aku pun iakan....


Tunggu punya tunggu (ingat tipu je kot), mak aku tel...abg barang abg dah sampai...Hari Sabtu baru nie aku pun pegi lah ambik...rupa-rupanya 3G handphone tu...yahooo...baru je ingat nak beli baru..so save budget tuh...ingatkan handphone biasa je...


Apa -apa pun...melihat pepatah tuah ayam nampak di kaki , tuah manusia siapa yang tahu...tuhan je tahu...he he heh...alhamdullilah.

Surat tahniah dari standard chartered.


Tertulis harganya RM1300 (wah.....)


Nie ler rupenye.

Siap dengan memory card lagi free.

Comments

madier said…
free yee....hehehe..nak jugak...

Popular Posts