Letih

Lama sudah aku tidak menulis dalam blog nie...bukan agak sibuk jawapannya...memang sibuk gila...

Dalam masa beberapa bulan ini byk perkara yang berlaku...anak sakit...isteri sakit...sakit hati....mcm 2 ler...jadi aku akan aturkan semua agenda aku semula supaya mencapai sasaran aku...hehheh heh

Isteri aku akan bersara tanpa pencen tak lama lagi kerana kesihatan yang tidak mengizinkan...aku pulak akan bertambah sibuk dengan kerja2 yang tak kunjung sudah...yang penting semua org senang hati...

Jadi pensyarah baru nie kena buli aje...sekarang aku diberi tugas sebagai ketua k.i.k (kumpulan invasi dan kreatif) bagi FPTP dan sekarang pulak dilantik sebagai auditor dalaman UiTM..kuang..kuang..kuang..

So bertambah ler keje aku...hujung tahun nie aku plan nak jalan2 ...mungkin balik kedah..balik terengganu..dgn gathering di Kelantan...yahoo.....kena plan betul2 nie!@!! Hah hah hah

Semoga Allah sentiasa memberkati dan merahmati kelapangan yang ada ini....Nak sambung berbengkel jap lagi...ta tat tat tat tat tutututututut

Comments

madier said…
sabo2...byk2 sabo...setiap dugaan ada hikmah dia...
Jankaulu said…
setiap dugaan berbeza... ketabahan setiap kita juga berbeza...

semoga tabah sentiasa

Popular Posts